skooola

Nu har jag vart hemma i en halv timma.
Funderade på att åka ut med skotern "men du har ju inget forhands bevis!".
Åh, jag vill verkligen kunna åka skoter här hemma utan att visa förhands bevis!
Hur kan det vara olagligt att köra skoter, jag säger bara en sak lagen suger! Asså jag vill kunna åka utan att vara rädd för polisen. Vad är det som är så olagligt med skoter igentligen?

Men i alla fall.
Skola, Matte - engelska - tyska - hål - idrott.
Så har min dag sett ut.
Men nu ska jag vänta på tills Emma kommer hem sen ska jag åka skoter.

Nu ska jag sitta vid datan och laaaata!

´pussar`

Kommentarer
Postat av: Anonym

förarbevis kallas det och man får ta det när man fyllt 16 (;

2009-02-09 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0