things are getting better! :)

Kom just hem från träningen.
Tycker att det har verkligen gått bra den här gången!
Jag känner det, och jag vet det.
Jag har tagit många avslut idag, och jag lägger mer fokus på vart jag ska lägga skotten istället för att skjuta och hoppas att den går in.
things are getting better! :)

Imorgon ska jag kanske vara med Linn.
Men det får vi se nu hänger det bara på dom 10 %, hehe.
Skola imorgon också, inte så farliga lektioner.
Jag hoppades ju på ett MVG på matten jag fick inte det men ett VG fick jag i alla fall.
Så jag är jätte glad att jag har höjt mej från G+ till VG.

Så nu ska jag sattsa på Tyskan, jag har fått redan ett VG i det men kan jag få ett MVG?
Hoppas i alla fall på det.

Nu ska jag duscha och ta det lugnt.

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0