trååk

taget av; http://www.fridalinneabokvist.blogg.se/

Senast lästa bok: Liv och Lovisa
Favoriträtt: Det flesta
Dricker: Vatten cola saft med mera  
Musikfavoriter: Olika
Bästa låt: Daddy med Frankie J (och flera andra)
Favoritårstid: Sommar fast vinter är också rolig
Klädstil: Det jag trivs i dvs mjukis och olika
Viktigaste ägodel: Typ mitt bankort mobil osv
Bästa vännerna: Elina

Det dummaste jag gjort: Det säger jag inte här
Jag önskar: Att jag lyckas bra i skolan
Jag vill bo: I boden nära min familj
Senaste drömmen:  ...
Min ångest beror på: Att jag alrig lyckas
När jag fyller 18 år vill jag: Har inga riktiga planer. Än
Om jag nån gång får barn ska jag: Bli glad? x)
Jag ser fram emot att: Sova


Nåt ibland det bästa som finns är:
Elina, min familj osv
Jag hatar att: Vara slarvig
Det bästa med mig är: Ingenting
Jag är riktigt dålig på: Skolan
Jag stör mig på att: Allt går dåligt
Om 10 år: Ska jag vara as lycklig kanske flyttat utomlands
När jag träffar någon jag gillar tänker jag: "Omg jag dööör! :)"
Jag är stolt över: ...
Jag vill lära mig: Spela fotboll

När jag blir stor ska jag bli: Bäst
Jag blir stressad av: typ skolan
Något otäckt: Skräck filmer
Det mysigaste ordet: ?..
Om jag bara hade en dag kvar i livet: Skulle jag göra vettiga saker
Barndomsminne: När vi bode i Australien, nått jag dock också saknar
Min största fobi: Haha (`v´) om ni fattar? x)
Jag skulle behöva: En större hjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0