5 dagar kvar

Vaknade för ett tag sedan.
Eller jag vaknade först vid halv 10 och det var ju helt okej.
Fast då somnade jag om till 11, och sedan till 12.
Så jag har vaknat 3 gånger. Önskar att jag gick upp kl halv 10.

Imorgon skola. Ska börja ta hem och göra läxor som jag ska göra innan Alperna.
Har kollat igenom alla och så här ser det ut:

1. Textil: Planera nästa arbete.
2. Kemi: Kemiska tecknen.
3. Svenska: Skriv en reseberättelse.
4. Tyska: Enligt överens kommelse.
5. Engelska: Capter 6A och B.
6. So: Träna på Europa kartan.
7. Bild: Ta foton.
8. Musik: Ta reda på vad klassen klassen gjort.
9. Matte: Enligt planering.
10. Idrott: Åk skidor uta tusan.


Så ser mina läxor ut.
Dom som är planering ska jag få en sådan lapp som det står på vad jag ska göra.
Resten överenskommelse vet jag inte vad dom menar dom tror att jag kommer ihåg.

Nu ska jag se lets dance repris.

puss&kram!♥


Kommentarer
Postat av: felicia

men gud vad kul att fara till alperna ! lyllos dig <3

2009-01-11 @ 13:43:07
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: lisaolander ;D

jag längtar till alperna med dejj ;* <3333

2009-01-12 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0