b&j kan man inte säga nej till! :)

Äter lite b&j med Elina.
Det kan ju aldrig sitta fel, hehe.

Skolan var vell helt okej idag, finns inget att klaga på.
Vi hade matte, engelska, tyska, hål, idrott. På hål timman/timmarna så räknade jag och Elina ut att vi hade över 2 timmars rast på måndagar. Det finns ju en nackdel med måndagar och det är att man vet att det är tisdag imorgon.
Yeh, jag länktar inte. På tisdagar har vi inget hål plus att vi slutar halv 4.
Jobbigt! Men det som blir kanske bra är att vi kanske inte har något tema, wiie!

När jag och Elina kom hem till mej så slog vi gensat på wiiet.
Inte så ovanligt, men men.

Sen kom hennes syrra och hämtade oss och vi for på ica en snabbing och köpte b&j osv.
Och nu sitter vi hära, inget att säga om det hehe.

Jag ska snart hem, ska sova dock då också.

Nu ska jag vara social med Elina.

pussar!♥


Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: åh sötnos. :)

2009-01-12 @ 21:37:15
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: susan

fin header =)



Längtar till sommarn!:(



kram <3

2009-01-12 @ 21:44:31
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0