Voodolls

STycker verkligen att dom här små hand gjorde voodoo dockorna är söta.
Det finns ju otroligt många sorter men dom finns inte i Sverige.
Nu när jag var i Val Thorens så hittade jag en voodoll som heter Vénus.
Tycker att den är jätte söt, finns dock inte i Sverige så jag tog kort på den.
 Krafterna står under den, men det var dock på franska ;(
Men...... Smarta Matilda översatt hela texten som löd ungefär så här:

Venus är den vackraste i världen och tar Toudou kärlek och lust i hennes hand. I den grekiska mytologin, sades det att Venus kunde lätt få folk att bli TOKIGT kär. Det var också uppskattad för sin visdom och lyssnad. Med din Vodoodoo kommer du att sätta in skatter av förförelse att erövra allt som du vill ser.

Så var det med min Voodoll :)
Och nästa gång jag far till Alperna ska jag köpa en till fast ;
Roxie Heart-Stealer

Det är också tack vare Emma som jag köpte Venus.
Tycker att den är jätte söt.
Alla kanske tror att voodoo dockor kommer bara med ondska.
Men den här är en god kraftad en, men det finns ju onda.
Men sånna vill då inte jag ha ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag fick en av dig din sötis ! ;-* :D

2009-01-25 @ 21:41:33
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0