elle-banan :)

Håller på att packa det sista nu, sen är jag klar äntligen.
Jag är hopplös att packa ena sekunden är min väska inte ens fylld till hälften men sen typ spricker den.
Jag har i alla fall packat klart nu.

Jag vet inte riktigt vilken tid vi ska åka, men vi ska i alla fall idag.
På måndag/tisdag/onsdag ska jag åka vidare till min stuga, ska också sommarjobba ihop lite pengar där.
Ska måla tre hus, jag och elina äger på att måla. Fast vi är bättre på att rengöra penslarna haha! ;-)

Visst är min elle-banan söt! :-)


Snart ska jag fixa iordning lite frulle, sen ska jag klä på mej.
Sen är det bara att vänta.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ellebanan, hahax)<3

2009-07-12 @ 10:28:56
URL: http://justbyjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0