Luleå Kalaset

Tjena tjena alla söta läsare!

Nu har My åkt hem för ett tag sedan.
Igår gjorde vi inte så mycket, och eftersom att blogg.se dampar så mycket så publicerades inte mitt tidigare inlägg, menmen.
Jag kan väl berätta lite, efter vi hade ätit så for vi in till Kiosk Piraten och köpte cola och blue keld.
Sen slog vi på en film och tog mitt sköna täcke ner till soffan, senare kom Emma och såg Harry Potter med oss.
Sen minns jag inte när vi somnade.
Nu på morgonen har vi inte gjort så mycket såg Bröllops Duellen och spelade Game Boy x) haha.
Sen såg vi lite på tv och kolla på datorn.
Och nu är hon hemma.

Jag  har fört över bilderna på datorn nu, så då ska ni få se på det jag köpte i Luleå.


bas linnen - Bik Bok       Bas linne och Kjol - Gina Tricot

Kjol - Monki       Skjorta - Monki (skärpet är gammalt, och bas linnet är från höre upp från Gina)

Vit väska - Gina tricot         Rosa väska - Monki

Skor - Monki

Det var allt jag köpte, och inte var det dyrt heller, hehe.



                                          Nu behöver jag eran hjälp!

Nått utav det här ska jag haa imorgon på lk, men jag vet inte riktigt vad.
Så jag skulle verkligen uppskatta om ni lämnade en kommentar.
Andra dagen är redan bestämt, men nu innan ni byter blogg, hemsida eller va ni nu gör.
Så snälla vilken av dom, ett eller två?


Kommentarer
Postat av: Anonym

med den rosa :) och sen har du inga strumpbyxor tilL! det passar bäst:) hihi<3

jag ska lägga upp bild på håret :)<3

2009-07-29 @ 15:33:54
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: cisssi :)

1 :D <3

2009-07-29 @ 16:57:43
Postat av: Anonym

2

2009-07-29 @ 18:16:30
Postat av: Anonym

2

2009-07-29 @ 18:16:39
Postat av: apiiiz

2

2009-07-29 @ 18:16:49
Postat av: Anonym

fick jag ha väskan imorgon bbbbaby? :)<3

2009-07-29 @ 18:17:21
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: malin

båda var riktigt fint! :)

2009-07-30 @ 13:07:45
URL: http://eeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0