Älska!

Alltså jag älskar när h&m har REA! :D
http://shop.hm.com/se/outletshoppingwindow?shoptype=O <--- länk
Fast det som gör mej förbannad är att allt jag har köpt förut är över 50 kr billiga nu.
Blir inte ni sura?
Men det går inte att göra något åt det.

Jag ska köpa massa underkläder och ett par pyamas byxor i L eller XL

Hehe, kostar bara 60 kr, så varför inte?
Sen ska jag beställa underkläder från halens, så ja.. ;)

Idag har jag inte gjort så mycket, väntar på att någon ska komma hem.
Ska på träning ikväll, vid typ 19.15 eller något.
Ska nog åka med min kusin dit, men jag vet inte riktigt om pappa hinner hem.
I alla fall dinns det inte så mycket att skriva om.

Jo, jag plpuggade med Elina igår, och jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det.
Men det gick faktiskt ganska bra jag svarade på alla och var bara osäker på en!
Kanske gick nått fel, men jag hoppas på ett VG i alla fall :)

Nu ska jag se klart på made


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0