..

Jag vill gråta, skrika bara lägga mej ner och sjunka igenom jorden..
Så är allt just nu.
Alla lärare beter sig konstigt och skyndar på med proven så att man ska göra så många innan sommarlovet, man pallar typ inget mer!

Förlåt alla sönosar att jag inte bloggade tidigare idag, men jag tar det från början.

Imorse så cyklade vi, Julia, jag, Elina och Lisa.
Sandra och Lina är sjuka, krya på er! <3
Sen så hade vi matte och jag klarade mej!
G++ i alla fall, 9 stycken från våran klass fick IG så det var inte det lättaste provet om jag säger så.
Sen hade vi mode visning på engelskan.
Sminkade typ lillemil och vofflade håret på ante ;)


ÄNTLIGEN brun ;)

Visst är fålarna gulliga som bajsar på våran studsmatta? :)
Jag älskar dom sååå mycket!

Men jag stoppade en handuk och började plugga :)

Vart jag nå brun eller?
Kan inte riktigt avgöra det själv xD
Jag soldade ju trotts allt bara 20 min
men jag och Sandra ska fara innan
skolavslútningen så att vi blir extra
bruna :)
Det synns inte så mycket på framdelen
utan mest på ryggen.
Så jag kanske solar på mage
nästa gång går det? hehe.







Nu ska jag och Emma slå igång en film ska plugga också


Kommentarer
Postat av: elina

alltså Matilda !

rören sitter ju både där man ligger OCH i locket som du fäller över dig..... -.-

så du blir ju brun iaf på båda sidorna ;) xd

och nej, om du nu ska testa allt som går, jag tror inte man kan ligga på rygg x) men? vem vet.. :-D

2009-06-01 @ 23:09:21
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0