skräck film

hehe, nu sitter Emma Lotta och Elina och ser skräckfilm, men såklart inte jag. Hehe ;)
Jag är en sån mes , sitter också och kollar igenom mina mobilbilder som jag äntligen lyckats få in.



Det här vart det igår, blir mer senare.

Linne - Gina Tricot
Armband & örhöngen - Gina Tricot
Solkräm & nagelack - Åhléns
Lösnaglar - Cubus
Underkläder - H&M
Body - H&M
Pyamasbyxor - H&M
Hudfärgade strumpbyxor - Åhléns


Älskar smyckerna, ;)




Lule outfitt ;
Linne - H&M
Kjol - H&M
Kofta - H&M
Skinn jacka - Vila
Väska - H&M


Dagens outfitt ;
Body - H&M
Kjol - H&M
Hudfärgade strumpbyxor


Jag och Elina är smala ;)

Nu ska jag sätta mej och kolla på annat på datan medans dom ser filmen.


Kommentarer
Postat av: lajsan

Du är så himla fin gumman älskar dig <3

2009-06-07 @ 12:10:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0