sola :)

Solarium :)

Emma när hon gick i (?) och hon och Linn :)

Sötis Emma och qtie Linn <3

Money :)

Brownie :)

Snart äre sommarlov :D


Hejhej alla!

Det är inte bara dagens bilder, men nja ni kanske vet ju.
Det är ju bilder från 2 dagar, alltså idag och igår.

Idag har det inte vart mycket att göra.
Först så har vi ju inga lektioner, typ hål hela tiden.
Så idag slutade vi kl 13.00 sen for jag och Sandra till ica köpte cola och tog ut pengar.
Sen for vi och växlade pengar och for och solade.
Jätte skönt, men ska nog inte sola så mycket till den här veckan.
Jag tycker att jag är nog brun.

Senare kommer pappa hem och då ska vi äta sen fara iväg på 96:ornas match.
Efter det kommer jag nog fara hem och städa,
Nu är det bara två dagar kvar!
Jag längtar så mycket att jag nästan dör!

Nu ska jag se the simpsons :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skirv att jag vann :)

2009-06-09 @ 17:13:10
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: Emmaaw

MATILDA! usch på äckel bilden ;o

jag gick i 5an x) HAHAh

memn ta bort, från din dator & mobil osvosv ! :O



2009-06-14 @ 13:49:14
URL: http://emmaawiberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0