;-)





Nu har jag shoppat på H&M på sale såklart ;)
Vart det här.

Skor - 79:50 :-
Kjol - 39:50 :-
Cardigan - 49:50 :-
Kjol - 39:50 :-
Bh -
29:50 :-
Cardigan - 49:50 :-

Haha jag är bäst på att shoppa.

Menmen.

Idag har jag gjort mycket vart med ElinaBabe <3
Också har vi solat och planera morgondagen, vilket blir alder med Emma och Lotta förhoppningsvis.
Men jag tror då att dom ska dit med oss, men vi ska snacka mer om det senare.
Jag är ingen stor bloggare på sommaren, har ett privatliv.
Så nu när jag har tråkigt ska jag passa på att lägga upp bilder.


blomm plockning på G ;)


Lillmilton sötar sig, både han och jag vart åksjuka men jag fick pepsi av mamma och jag började må bättre ;-)

Tidsfördrift. Jag tror det startade illamåendet ;-b

Har en vit kjol från när jag var liten (okej den är emmas) så ville jag göra den till en hög kjol.
Och då är det bara att man tar på sig den drar ner den så långt ner som möjligt (för sånna är oftast korta) sen tar man ett tjockt bälte det är bra om den är ganska bred sen blir det en hög kjol, sen ser å i alla fall ut som att det är en mer.
Fast på bild två drog jag ner kjolen lite mer.
Det är bra om man har en kota eller något då får det att dra ner den mer vid rumpan ifall man inte vill att den ska blåsa upp.
Haha ;)

Jag kanske borde skriva om gårdagen medans jag sitter här.

Igår så åkte jag och Elina in till stan var där ett tag sen for vi hem till Elina satt vid datan osv.
Sen så for vi in till trångfors och kollade på 96:ornas match, dom vann :)
Sen for vi tillbaka till Elina men innan var vi på ica köpte marabou sommar min och Elinas favorit! :)
Också for vi till henne fick reda på att svartbjörnsbyn hade match så då for vi in till björns (kommer inte ihåg art det var ;))
Kollade påp deras match, dom vann också! :)
Sen dampade vi hela vägen hem till Elina och sen somnade jag ;-b

Nu ska jag fixa in till imorgon sen ska jag duscha.

Är dom fula? Jag menar jag är 171 cm och det är 8 cm klack, skulle jag ändå kunna ha dom?
BEHÖVER ERA KOMMENTARER! : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha x) <33333 du med!

2009-06-24 @ 00:47:27
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: hanna

spelar ingen roll, du kan helt klart ha dom!

2009-06-25 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0