fotbolls match

nu är jag vaken, är uppe tidigare än igår.
idag har jag match, på boden arenan, dom har ju skönast konstgräs och det finns ingen vind som kyler ner en.
och det är drygt 2,5 + ute, så det ska vell funka.
igentligen vill jag krypa ner i sängen igen, men jag har varken ork eller lust.
är jag den enda som har tänkt att det blir bara ljusare och ljusare?
haha, jag skriver lite onödiga grejer, men vad annars ska jag göra?


bild från Italien, "hälso" källorna där, folk trodde att man blev bättre ifall man badade där.
och det var grymt varmt och skönt!


det var som små bubbel poolar som ni kanske ser?
och det fanns grymt mycke runda stenar på botten, såg ut som malm kulor.


det fanns också jätte mycke glass att välja på.
jag tror att det är min glass för jag valde typ bara choklad (a)


Uffe, Frida, mamma och jag tar oss över till andra sidan av källorna.

nu ska jag göra annat kanske laddar jag upp mer bilder sen.
men jag tror det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0