good morning every bodyy!

Nu har jag stigit upp.
Aplåder till mej!
Fast jag vaknade omkring för 2 timmar sedan, jag har bara inte orkat stiga upp.

Today:
Idag ska jag till Gruvis med min Elajjna :)
Skojskoj!
Fast jag har ingen madrass och så..
Men jag har världens segaste bobb som jag vägrar att åka på.

Tonight:
Ska jag kanske åka till Gruvis.
Med Lisa Lina Linn Sandra och Elina (?)
Men det lämnar jag tills vidare.
För hitils kan typ bara jag Elina Linn och kanske Sandra.
Men det tar vi senare, hehe.

 
Bilderna är från Brisbane.
På första bilden är det jag som matar en Kangaroo, hehe.
På andra är det pappa och Torsten, Alision och Keeth's son.
Så himla gullig unge, nu är han dock 7 år, och på bilderna 3 år.
På bilden är det han och pappa som spelar golf.
Så dey var 4 år sedan vi var i Australien, saknar det så himla mycket.
Det var som ett hem för mej, och det var svårt att lämna min aldra bästa vän Nickholas.
Vill igentligen ta kontakt med han igen, men det är ju nästan omöjligt..

Nu ska jag i alla fall gå och göra nått vettigt.

Kommer mera bilder från Australien ikväll.

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0