grattis till sandra nilsson!

hallojj.
vaknade typ nyss, har sovit 11 timmar!
sen när jag vaknade kom jag ju på att sandra blir fjortis idag och att jag skulle vara vaken till tolv för att gratta henne.
men iaf, jag kommer att vara pigg idag i alla fall, då blir det mer energi att städa.

jag behöver en ny kamera, min fungerar inte, heheh.
men jag har bara taggat den 1 gång från högsta trappsteget till den andra trappen (a) sen har den hoppat studsmatta simmat osv, haha!
jag är meningslös med kameror, hehe.
men ifall jag fick en bra kamera hade jag behandlat den bättre än skit!
det kan jag slå mej i backen på!
hade typ tänkt mej en sån här

den kostar typ 3590, men Emma fick en kamera för 5500 kr.
mina föräldrar är såååå orättvisa!
bara för att jag slår på min mobil för att den inte fungerar!
så kommer jag aldrig få en systemkamera!

- emma har ett intresse, blablablablabla!

asså vem kan inte få ett intresse, det är ju det som är grejjen!
emma hade ju inte ett intresse!
så varför kan inte bara jag skaffa ett då, det skulle ju vara bättre att ta kort med en bra kamera min suger ju stenhårt!

men nu måste jag ta en ipren innan jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0