nu är det så att..

Förlåt för den dåliga uppdateringen, blogg lusten liksom bara flög iväg.
Och det mesta av min tid har gått till att hjälpa och fixa i familjen.
Har aldrig liksom sakt det tidigare i bloggen, men pappa har ju fått diabetes.
Så jag har försökt att hjälpa också som alla andra barn har jag ett stökigt rum som också behöver städas, också har jag läxor.
Men ifall ni ser att jag inte bloggar, så kanske ni förstår vad jag gör.

Men idag har det vart skola (som alla andra dar i veckan då men..) sen efter skolan var det att följa med Lisa hem med Elina Lina Sandra och jag.
Vi skulle färga Lisas hår, en hemlig het mohaha, så ni får se imorgon på skolan vilken färg, hehe.
Sen nu vid 20 i 5 åkte jag hem.
Har hunnit äta och städa lite på rummet.

Men nu ska jag se det sista av Scrubs.

´pussar`

- jag skriver mera sen ifall jag kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0