nu, då eller aldrig?

2 ord...
seeeeeeg skooooooldag!
japp, så är det.
början av dagen hade vi no, såg bara en film om spindlar, vet inte andledningen.
sen var det fys och hälsa, det gick bra hehe!
håååååååål....
sysljöden gick inge vidare, jag han bara stoppa 2 ben 2 fötter och en del av näbben full med bomull.
jag gör en anka, yeeh!
matte, finns inget att skriva.

sen vare att fara hem till sandra och vara med henne och elina.
älskar er babes! <3
så vi såg film lekte med valparna, osvosv.

snart ska vi ha en famlije middag plank stek och till efterätt b&j.
nu är jag hungirg!
alla städar så det är vell bara att sätta igång...

´pussar`


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gillar din blogg med!;>

Du har iaf något att komma med varje dag, mina inlägg består ju oftast bara av några ord:b ganska meningslöst då:)

2009-03-14 @ 00:56:36
URL: http://fridalinneabokvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK! :D <333333333

2009-03-14 @ 10:50:42
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0