Sol sken!

imorse  kunde  jag  inte  undvika  att  gå  lite  tidigare  till  farmor  och  lämmna  tjilla.
vädret  var  perfekt,  också  sprang  jag  in  och  hämtade  kameran.







La  också  in  en  bild  på  min  sovande  hund  som  till  slut  fattade  att  jag  inte  skulle  gå  med  henne  till  farmor  tidigt.
och  hon  somnade  om.

bilderna  är  inte  så  fina  dock  men..

bestämde  mej  för  att  skippa  handbollen  today.
ska  på  fotbollen ute, så jaja.

idag  var  det  SO - NO - Lunch - SO - Engelska - Klassråd - Tema.
så  har  mitt schema  vart  idag.
sen  efter  temat  så  skulle  jag  in  till  stan  och  ta  bussen.
men  det  hade  ju  varit  varmt  idag  och  det  är ganska  mycke  snö  i tunneln.
och ja!  det  var  översvämmning!
men  jag  ville  inte  ta  risken  att  bli  jätte  blöt,  plus  att  jag  har  tygskor.
så  jag  gick  över  tunneln, hehe ;)

men  nu  ska  jag  inte  göra  er  uttråkade.

hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0