cissiw :D


Den här lilla skiten har jag vart ´med hela dagen! :)
Klockan 20 över tolv kom skit ungen till mej med cola, mumma x)
Sen typ somnade vi i typ över en timma, haha!

Idag har jag vart hemma, ;s
Dom flesta vet vad som har hänt och jag orkar inte skriva allt.
Men jag har i alla fall sjukt ont i min hals! ;s

Ikväll ska nog sova hos mej, i alla fall om jag känner mej bättre :-)

Imorgon ska vi till luleå och kolla på tapeter.
Till stugan.
Men jag vet inte om jag kan åka... Ifall jag skulle sjunka ihop eller något..

Ikväll ska vi vell typ käka en massa gott.
Men jag kommer inte få i mej något kan inte svälja.
Idag har jag ätit 2 bananer och inget mer.
Jag kan ju som sagt inte svälja..


Nu ska vi göra annat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0