Elajjna

Nu ska jag strax iväg till Elajjna.
Kulkul, vet inte riktigt vad vi ska göra men nått blir det ju i alla fall.
Undrar om jag måste hem tidigt ;s..
Har ju "läger" imorgon på morgonen men asså det är bara över dagen.
Så läger kan man ju inte kalla det.

Hart vart ute och hoppat lite studsmatta medans Emma klippte gräset.
Lyssnar nu också på Erik hassle - Hurtful så himla bra låt!

Nu ska jag kila iväg.
Vill inte söla mej så att jag hinner knappt vara med henne..

Skriver kanske mer sen när jag kommer hem.


Elina <3                                                   Lisa <3
Lina <3
Sandra <3                                                                         Mia <3
Julia <3

- tg ohyeah! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Vad ska du göra i helgen? :)

2009-05-29 @ 22:48:08
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0