..

Nu har snuttis & lisen åkt hem för ett tag sedan.

Ikväll ska jag faktiskt inte göra så mycket.
Orkar nog inte fara ut i kväll, jag är heldre hemma hos någon.
Igår spelade vi wii fit och en massa sen såg vi beck.
Efter det gick vi upp på mitt rum och snackade en massa och typ dampade ;-)
Så somnade vi någon gång vid halv tre, tre.

Sen vaknade vi vid ungefär tio tiden så gick jag ner sen gick jag upp igen och somnade om till klockan tolv.

Nu ska jag duscha ta på mej kläder och kanske fixa mej lite.
Inte så mycket, eftersom att jag inte vet riktigt vad jag ska göra ikväll.

Men nu ska jag nog sova en timma sen ska jag fixa.

Pusscia0!

kameran har slut batteri ska ladda den också, den tar sjukt mycket batteri!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0