..

12 Saker ni inte visste om mej;

1. Idag var det min tredje gång jag skalar en kyckling (haha) i hela mitt liv.
2. När jag märkte att mina knän pekade innåt vägrade jag ha jeans.
3. Jag älskar barn böcker, jag älskar fantasi ;)
4. Folk känner inte igen mig på morgonen.
5. Jag älskar min syster fast vi inte kommer överens varje sekund.
6. Jag är helt inkompetent på att hålla mina mekaniska grejer i funktion (mobil, kamera etc)
7. Jag sparar ALLDELES för många onödiga saker.
8. Jag har aldrig haft en bögkillkompis.. :(
9. På senaste tiden har mitt klädintresse vuxit.
10. Jag är grym på att göra dipsåser.
11. Jag har utvecklat ett system där jag oskyldigt kan sno min systers kläder utan att hon direkt märker, hehe...
12. Nu ska jag ut med min syster för att klippa gräset!

(Emma hjälpte till lite med listan)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0