hemma.

Jag är hemma nu efter en jobbig skoldag!
Bara jag som är anmält skoltrött?
Eller är jag den enda?


Coola vaa?

I alla fall, så ska jag kanske vara med Elina ikväll ifall hon inte ska till stugan.
Så.. ÅK INTE TILL STUGAN!! :(
Ifall Elina inte kan så ska jag med pappa och kolla på 96:ornas macth.
Sen när pappa kommer hem ska vi fixa mat typ grillat med någon sallad mumms ;)


Funderar på att köpa kläder från H&M "Fashion against aids" kläderna var söta.
Visst har jag rätt?
Den rosa har Katy Parry designat och den vita Yelle.
Det är bättre att köpa kläder dom går till Aids fonden istället för till H&M.
Tycker jag i alla fall, nätt ni inte heller visste om mej är att jag köper faktiskt helldre saker där pengarna går till något vettigt.

Nu ska jag i alla fall se lite tv.
Ska plugga Fysik också.
Mitt matte prov får åt pip svängen x) Haha har inga out fitt bilder ser äcklig ut.
Jag glömde borta allt och fick typ syk.

Men nu ska jag se tv, men den funkade inte så då kanske jag sover ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0