home

Tja tja sötnosar!

Nu är jag hemma, äntligen.. Fast det har faktiskt inte vart så tråkigt i stugan som jag trodde.
Har solat och druckit massor av cola, börjar typ bli less.
Mormor köpte sån här billig cola, och de smakar som att någon har smällt ner cola isglass och kolsyrat det.
Ja så smakar det..

Nu strax när Lisa har ätit klart hos sin granne ska jag först till Lina och sen till Lisa.
Sen kommer fiwsliwsa sova hos mej, kulkul! :)

Ajja..

Bilder;




Lite bilder på våran gård, vi äger som sagt över 14 hus (ink lador, och mini lador)

Colan jag snackade om ;)

Jag hatar den här filmen, jag kunde börja lipa och skrika ifall någon skulle sätta på den här filmen när jag var liten ;)


Och slut med mtvå EGO bilder.

Finns mer men nu ska jag dra till Lina uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0