orkar jag?

Hej hej sötnosar! :)

Nu är jag hemma efter en lååååång dag.
Humöret i topp och jag är super glad.
För ni kan ju inte ana vad som hände? Jo vi vann med 3-0 skit bra! :D
Därför är jag super glad! Men när jag tänker på morgondagen så sjuker allt igen..
D.v.s jag ska till Luleå imorgon och ingen kan typ.
Men jag ska bara dit en snabbis sen ska jag hem kanske sola också köpa en tidning att bara bläddra igenom.
Imorgon ska jag i alla fall kolla på;


Maybelline Lash Stiletto

Avslutnings kläder


Undekläder


Och


Strumpbyxor/leggings


Jag har försökt få tag i Fiffo men hon svarar inte på mina sms(?)
Hon kanske har slut gratis, kanske bättre att ringa ;)


Nu ska jag sätta mej med min fysik bok och läsa några sidor.
Fast innan ska jag nog ta undan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0