plugga

Idag fick jag skippa träningen för pappa för att plugga.
Och det är jag tacksam över eftersom att jag vill höjja mej till MVG i matte.
Nästa år ska jag försöka få VG i SO har aldrig haft det utan bara G eller G+.
Snart kommer ett fysik prov, ska plugga till det ikväll också.

I alla fall efter skolan for jag Sandra och Julia hem till Sandra och pluggade matte.
Efter maten kommer kanske Sandra fast jag vet inte, menmen.
Ska ändå plugga själv då för jag har mycket kvar.

Jag har typ fullt upp den här veckan, så jag har inte mycket tid att skriva.
Så här har mina vecka sett ut.

måndag; match
tisdag; träning
onsdag; plugga en massa
tordag; träning
fredag; vara med alla ;)
lördag; uttagning till läns med fotboll
söndag; macth

Så nu kanske ni vet, och jag vill såklart inte vara med mina vänner.
Menmen jag försöker att inte klaga, jag vill bara så gärna komma med i läns.
Och man är ju inte bäst när man har varit borta från fotbollen i några veckor.
Ajja, jag får vell hoppas..

http://matildarova.blogg.se/2009/may/kommentera-.html
Fortsätt kommentera!

Nu ska jag Emma och Pappa fixa middag, sen ska jag städa sen ska jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0