tg

Nu har jag städat i sådär 2 timmar.
Och jag kan bara säga att jag är super trött.
Funderar på att sova i en timma, sen ska jag äta och sen drar jag vell kanske till tg vid åtta eller något.

Idag var det skola, sen vid lunch gick vi till stan (ni kan nog gissa vad vi gjorde där) haha!
Sen när vi kom tilbaka så hade typ alla damp!
Gud vad cepe lina lisa jullanbullan och snuttis har vart i dag! x) rätt åt dej sandra!! mowhaha!
 
Nu ska jag äta snabbt in med bilder.


Blöda näsblod är inte kul.. ;/ hahah gud va ful jag är! ;o cp  bild ;)

Tog alla kuddar som var över i huset och fick mej en lite "mys" hörna :)

Man måste bara älska den här boken, fastnat vid den

Nu ska jag äta.

Pusscia0


Kommentarer
Postat av: moa

ja, dom var skit snygga! :)

2009-05-08 @ 19:18:38
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: JuliaGrönwall

jag säger ju att den är bra! fast den är as tråkig ibland x]

2009-05-09 @ 17:01:20
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0