H&M





Det här vill jag köpa men blåa shorts passar ju kanppt till något.
Så jag ska nog köpa rösa shorts också ska jag ju köpa det här över.
Så det kommer nog att passa super bra. Eller vad tycker ni?

Dom här armbanden är super fräna tycker jag.
För jag tycker att kedjor dom armband, också älskar jag färgen guld.
Fast inte lika mycket som blått ;)

Snart ska mamma till USA igen. Då ska jag nog önska med henne några saker t.ex


eller

Det är typ det enda, men jag vet ju inte vad jag får så..
 
Nu ser jag tv, ska ta pencelin om 15 minuter.

Så nu ska jag göra annat typ kanske klämmer in lite plugg.
Måste plugga matte har prov och jag är verkligen kass i den här sortens matte.
Jo jag fick VG i förra kappitlet men nu suger jag i denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0