måndag

Just nu kollar jag på kläder som jag ska ha om 18 dagar ;)
Vet inte vad jag ska ha på mej, jag kan inte köpa klänningen för jag kan troligtvis inte ha XS eftersom att den ska vara lite större. Ajja.


Vad tror ni? Vilken tycker ni?
Jag tror att det blir förhoppningsvis 1:an eller har jag fel?
KOMMENTERA SÖTNOSAR! :-)


Viken ska jag väja ettan och den svarta koftan eller hur tycker ni?

Jag är då i alla fall glad att jag har kommit på vilken frisyr jag ska ha på mej också :)
Här kommer en bild,
vad tycks?


Nu är det bara att hålla hoppas att ingen annan har likadan :-)



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Julia och Sandra gayar sig ;-)


Bilderna är inte från bara idag utan sen i helgen också.

Men ni får ha en bra kväll, eller vad man nu säger.
Själv ska jag på match och kolla eftersom att jag äter pencelin kan jag inte vara med, känner mej rätt spy färdig också.
Sen efter matchen ska jag hjälpa mamma som ska till usa snart.


Kommentarer
Postat av: hanna

1an på båda ;)

2009-05-25 @ 16:27:59
Postat av: linnea :)

super fin frisyr! =o

2009-05-25 @ 20:04:33
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: JuliaGrönwall

2:an på båda , det svarta tar bort det färglada på det blåa x]

2009-05-25 @ 22:25:56
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0