Zzz

Nu håller jag på att somna...

Jag är super duper trött.
För ett tag sedan gjortde jag en marmelad macka till mej och lite apelsin jucie.
Vetvet, jag ska banta!
Eller ne inte banta tänka på vad jag äter osv, men ibland kan man inte.
Jag kan inte riktigt säga att jag är tjock, men ifall jag inte börjar bry mej snart så vet man ju inte.
Men skönt med träningar nu i veckan! :-)

Bilder;

Dom här söta var hos mej i lördags vi stekte i solen och firrade lite lunch tillsammans :)

Elina och sandra på bussen påväg till Kalix :)

Jag behövde verkligen en dusch! :o

Jag hatar att ha stora fötter.
Här ser ni ett exsempel, dom här är dom pperfekta sommar skorna.
Och jag är för lång för klack och har för breda fötter för vanliga skor.
För ifall jag ska ha sommar skor så måste jag ha nån storlek för stor.
Men då ser jag ut som "Kalle Anka", haha!

Nu ska jag sova snart.

Hör av mej imorgon.
Eller jag kommer nog inte blogga på morgonen.
Men en snabb outhfitt;

det här  ska jag ha på mej imorgon;
Röd kofta - H&M
T-shirt - Gina Tricot
Leggings - Gina Tricot

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0