Sista lov dagen..

Tjosan!

Idag var det som sagt sista lovdagen.
Eller fredag var det menmen.
Jag säger i alla fall att det är sista lovdagen idag och ikväll ska jag plugga som satan!

Kommer inte att kunna blogga så mycket den här veckan har 3 prov, en redovisning och sen kommer dom lasta på lite glosor också...

I alla fall.

Igår åkte vi till Emma.
Har ingen bra bild över hur vi såg ut. Men vi var i alla fall mest utklädda av alla.
Hehe.
Cissi och jag fixade typ dreads på mej haha!
Hoppas bara att jag får ut dom ikväl!
Pappa hade också tagit hem lotsas blod från jobbet så de stoppade vi i ansiktet och på ett förkläde.

Vi åt där, tog ungefär 3 timmar för oss att äta, sen gick vi ut skulle hyra film men då gick vi runt istället.
Kollade på kyrkogården, och det var as fint där!
Det var ju så mörkt och det var as fint när alla ljus lyste.
Vi gick igenom park och lunda skolorna och snackade lite om vad som hänt där..
Sen gick vi till baka till Emma och snackade om Gothia (?), och en massa mer.

Sen kom vi hem, dampade lite och sen somnade båda.

Nu är jag vaken, och cissi ligger helt död bredvid mej.
Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0