and my heart is hurting..

Siier nu hära framfor datorn, mamma och pappas dator.
Ska inte slå igång min någonting idag, för jag har 1 tenta och 1 prov som kan höja mina betyg, och så ett vanligt prov.
Så et är ganska mycket, men jag klarar det nog.
Imorgon ska jag vara med Cissi, har verkligen inte träffat henne på länge ;s
Men imorgon blir det :)

Ska också städa mitt rum, så när pappa kommer hem ska jag hjälpa han lite med maten.
Sen ska jag städa så att jag kan plugga.
Så allt blir nog bra.

Dagen har gått ganska fort i skolan, har verkligen kul på rasterna och ilband lektionerna.
Sandra har också blivit sjuk, krya på dej gumman! <3

Bjuder på några gammla bilder!

Emmas foto men redigeringen är av mej ;)

Cissi,, när hon var blond! :)

Nu är alla hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0