..

Varför går inget bra?
Allt är så tomt, så tyst..
Vart försvann allt? Tog du med dej allt?
Saknar dej som en tok, men det har jag redan sagt.

Elina berättade om smsen idag, tyckte verkigen synd om dej i början.
Men efter ett tag vart det bättre när du skickade det andra.
Allt blir nog ändå ganska bra, men inte helt.
Du kommer ju tillbaka! 

Idag var jag på skolan, hela dagen faktiskt.
Har varit på en massa lektioner idag.
Men det var faktiskt helt okej, skolan gick ju ändå ganska fort.
Fiffi är så söt! Tack gumman för att du bryr dej! <3
Senare efter skolan så drog jag direkt hem, fixade mat med mamma.
Sen åkte vi till träningen.
Där dampade jag Lisa och Linn lite granna, det är konstigt hur kul det kan vara att kolla igenom medecinväskan.
Haha!
Bara jag och Linn som fattar menmen ;)

Nu ska jag börja skriva lite SO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0