Lisa & Elina

Har varit hemma nu nån timma skulle jag tro.

Igår spenderade jag dagen med Lisa och Elina :)
Fast först var jag påp skolan sen efter skolan hade jag träning kl halv tre.
Fast jag slutade 20 över tolv, men jag väntade påp Lisa.
Så efter att hon hade slutat, vilket var tio i 2.
I alla fall så drog vi till Coop efteråt och köpte nybakade bullar x) haha!
Sen var det träning, var mest lekar och sånt.

Dushade efteråt sen blev det ica och sen hem till Lisa.
Vi fixade pizza, mumma!
Senare kom Elina och vi gick till ica björnen för attt köpa salladskrydda.
Haha, den tredje gången vi for och handla på 2 timmar x)

Så vi åt pizza, sen vart det att åka på Hildurs och kolla på handboll.
Åka tillbaka se film och käka massa godis, och snacka ofc!
Senare somnade vi väl vid 12 eller något?

Så vi steg upp kl 12 idag, snackade åt frukost osv.
Orkar inte skriva allt men men.

Har hittat massa kläder nu också.
För 744,50 kr om jag ska vara exakt! ;-b

Har också hittat en tjej som sjunger sjukt bra, live också.
Alltså ingen fake-2008-2009 artist ;) Haha!
Eller jag säger så.
Ska lägga upp nån låt i ett annat inlägg åt er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0