Luleå

Har varit och shoppat i dag, bröt mitt och Cissis löft.
Saknar henne som attan, måste vara med henne någon dag i veckan :)
Drog till Luleå vid 12, så åkte vi in till stan gick runt lite på Åhlens osv.
Sen for vi på Inter sport, skulle köpa nya handbolls skor. Så kom mamma på att hon hade glömt mina sulor på en Te affär, så smart.

Men hon ringde till dom så dom ska hon fara och hämta ut imorgon.
Så det blir nog bra, åkte till H&M på storheden var ju inte öpet i stan så.

Shoppade lite smått som behövs.
Alltså ytterkläder och en väska byxor och örhängen.
Allt som behövs till den här kalla vintern.

Keyshia Cole - Shoulda Let You Go
Keyshia Cole - Trust
Keyshia Cole - Love

Dom är också bra.

Så ni vet, hon är en ganska gammal artist men eftersom att jag upptäckte på nytt hennes låtar så lägger jag upp lite namn på låtar som är värda att lyssna på :)
Ikväll ska jag koppla av.
Mamma och pappa är på bio så jag sitter här med Tjilla kolla på lite saker på internet.
Typ smycken osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0