Snö!

Idag märkte jag att det kom första lagret snö.
Märkte det först på morgonen, så det borde ha snöat under natten.
Minns alla gånger första snön kom på tg, det var då alla var som galna med att bygga medans all den bra snön inte var tagen, haha!
Sen minns jag den töntiga regeln "om ni kastar snöbollar får ni lapp hem!" patetiskt eller vad?

Nu vill jag att det ska bli vinter, men ändå inte kommer sakna sommaren, för det kommer att vara vad är det..?
7 månader snö?
Eller någonting sånt.

Skidor, skoter och allt annat roligt! Man måste bara älska snön.
Jag älskar snön, men kylan kan vara riktigt besvärlig ibland.

Längtar dock till höstlovet då ska jag och Elina göra exakt som förra året haha!

Kom hem från träningen för ett tag sedan, nu ser jag 2½ men.

Fick veta tidigare idag hur vi skulle göra på sm.
Och det är bestämmt att vi ska bo på hotell, och det är en ganska stor lättnad så slipper man konka på allt tugnt.
Ska dela rum med (om det nu blir så) Lisa Elina och Linn det ska bli super mysigt!

Nu ska jag kolla vidare!


( inlägg från i förrgår, vart utkast det vart något fel)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0