Torka -.-

Jag vet att jag är kass på att blogga men jag försöker i alla fall.

Går dagen spenderade jag med Emma Lotta och Elina :)
Först gick vi till Rönnbecks och käkade glass mumma, sen gick vi in till Dollar Store och jag köpte hockey pulver och ett örhänge.
Sen åkte vi hem till Emma och värmde oss.
Det börjar bli ganska kallt ute..
Efter det for vi bara vidare in till stan och dampade runt.
Åkte hem vid halv åtta eller något.
Somnade faktiskt påp direkten när jag kom hem, men jag vaknade igen av tv;n vid tio.
Sen kom mamma och pappa hem, dom hade varit hos mormor.
Så jag gick och la mej sen igen runt vid tolv tiden.

Har faktiskt inte startat uppp min dator på länge nu.
Eller okej en dag, men det är mycket!

Idag så slutatde vi runt kl 13.00, ganska skönt att inte gå en dag fullt ut i alla fall.
Det har varit en ganska okej dag, men ändå seg.
Hade tyska glosor men wtf, ingen hade sakt något till mej så jag fick inte ett ända rätt! ;s

Får väl försöka mitt bästa på provet istället!
Fast det är nästa torsdag, fast ska försöka att börja plugga nu.
Har 76 glosor som ska in i huvudet, massa grammatik och ord.

Har kollat på H&M men det kommer i ett annat inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0