UGG'S

Nu sitter jag här hemma, alla inlägg börjar så här typ men men.

Vart på stan och kollat runt lite med Elina.
Åt på dagoberts och sen gick vi runt på stan.
Hittade inte så mycket, ett par Uggs och hårsnoddar m.m.
Tänk att jag köpte uggs, trodde faktiskt att jag inte skulle köpa sådanna.
Men jag har haft fel tidigare.
Dom är i alla fall super mysiga och det är den största andledningen varför jag köpte dom.

Ska sälja kakor, hehe.
Går inte så bra jag tycker bara att det är pinsammt.
Har försökt att tvinga morfar och mormor att köpa men dom ger inte med síg.
Great, då måste jag ju köpa dom för jag vill inte gå ut och sälja!
Någon som vill köpa? x) haha!

Nu pallar jag inte skriva, ska över till farmor och farfar och försöka att sälja till dom!
Önska mej lycka till för det kommer inte att gå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0