cola

Är så jäkla sugen på naturgodis och cola! ;)
Haha, men det blir typ så när man är sjuk, det finns inget här hemma som är gott i alla fall.
Ska nog köpa det imorgon efter skolan fatta gott!

Mumma, vill faktiskt ha det nu :(

Funderar fortfarande på skorna, är dom snygga eller inte?
Behöver liksom lite hjälp..
Jag vet inte vad mamma tyckte, hon sa inte så värst mycket hon kollade på dom sen sa hon inge mer.

Imorgon blir det skola, mamma trodde också att jag skulle komma efter för att jag har varit hemma nu en dag?..
Men jag sa då att jag har alla böckerna hemma, så hon behöver inte oroa sig.

Måste ladda upp kamera bilderna snart, men jag ska göra det när den blir full.
Så jag ska andvända den i helgen, då blir den fort full.
På måndag ska jag också börja i handboll, kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0