..

Jag är jätte lesden för att jag inte har uppdaterat påp länge.
Men jag kom ialla fall hem igår, var med Cissi nån timma sen kollade jag på trångfors match.
Var inte med för jag har vart förlite på träningarna.

I alla fall så åkte jag till skolan idag men åkte hem efter en halv timma.
Det var allt jag klarade sen har jag sovit i 6 timmar idag och jag mår bättre men det blir inhen skola imorgon.
Rolig födelsedag jag kommer att ha då!
Men Emma har lovat att sociala med mej påp fredagen sen på lördag kommer nog Cissi över  för jag kommer säkert att vara frisk tills dess, imorgon ska jag köpa godis mumma med svenskt :)

Nu ska jag nog strax sova men först sa jag se klart Austin Power eller vad det nu heter ;D


- ska försöka att ladda upp lite USA kamerabilder i helgen också, men jag lovar inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis gumman, jag älskar dig :D <3

2009-09-18 @ 07:56:22
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0