USA dag 2

Hemma från en ganska jobbig dag med mycket gående.
Efter jag bloggat så åkte vi till ett shopping centrum och shoppade för 720 kr.
Köpte då;

6 skönhets produkter - VS
En bh - VS
3 toppar - ?
1 top - ?
2 armaband & ett halsband - ?
hjärtformade solglasögon - ?
Visste typ inte vad någon affär hette dära

(har damp på mammas dator, det vägrar att ta bort krusig)

Imorgon ska vi dra ut till stranden hela dagen typ.
Det ska bli skit mysigt, fast inte om det regnar som det troligtvis kommer att göra.
Men jag hoppas verkligen inte på det!


kvällens b&j

Spartan uppstaplat av Zup hehe ;)

Haha Emma på mat-affären som hade allt ;)

Inne på VS

Så himla skönt med värme!

Nu ska jag se lite film och klicka runt lite granna innan jag ska sova.
Mera bilder kommer imorgon, har inga mer som jag kan visa er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0