ABC123

Sitter nu och pluggar inför prov imorgon.
Jag vet att man inte ska sitta vid datan så, eller så tycker ju jag.
Men mina föräldrar är ute och springer och de skulle förhöra mig när de kom hem.
Så jag passade då på att klicka omkring och läsa om genitiv osv på internet.
Vi har engelska prov, och det är väl helt okej. Jag är inte den bästa i klassen ska jag säga er.
Haha!
Finns många som är bättre än mig...
 
I helgen var ju jag i Umeå, älskar staden!
Mitt mål är ju att flytta dit om ca 1,5 år. Hoppas då iaf det!
Så jag köpte ett par skor, örhängen, jacka, 2 tröjor och en bikini.
Hittade ett par as snygga leggings men jag köpte dom inte...
Min hjärna var helt uppe i det blå. Men ajja inget att haka upp sig på!

Jag  har någon bild på jackan som jag kan bjuda på!


(Ser ut så här fast grå!)

Den ska dock inte vara knäppt ;-)

Like this! :-)

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0