söndag

Sitter hära i sängen nu igen.

Och grisen ligger här och sover bredvid mig.
Hon är så ful när hon sover!
Idag har det inte hänt mycket.
Jag har nog mest bara suttit i min säng och kolla ut på vinter vädret igen..
Hoppades faktiskt på att det skulle bli mer sommar.
Let's hope!

Lånade också min systers systemkamera och fotade ego-pics.
Hehe!
Ovanligt.....

Har också sett film, for och hyrde med mamma.
Couples retreat blev det denna gång.
Var jätte sugen på att hyra new moon, men den var redan uthyrd.

Nu ska jag nog kolla runt lite överallt, sen sova.
Ska träna imorgon också, awesome!
Behöver faktiskt träna upp mej, suger ju fortfarande... x)
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0