Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.


1. Mitt hår står åt alla håll när jag vaknar, så varje morgon är det en kamp med det!
2. Jag har bott i Australien när jag var 3 år.
3. Jag har en underbar familj och underbara vänner som stöttar mig genom allt.
4. Jag har gjort många misstag i mitt liv som jag ångrar.
5. Om jag fick en önskning så skulle det bli att börja om från 0.
6. På nätterna när jag egentligen ska sova ligger jag vaken och ifrågasätter allt jag ska göra och går igenom dom så på något vis så ångrar jag mig får panik och gråter mig till sömns.
7. Jag är inte så bra på att glömma och gå vidare som jag intalar mig att jag är.
8. Jag hatar skräckfilmer och mörker.
9. Jag älskar att köra skoter!
10. För ett år sedan var jag typ "shopaholic" och brände mycket pengar på onödiga kläder som jag än idag inte andvänt.
11. Jag vill inte bli äldre.
12. Jag längtar till nyår-
13. Jag har dålig fantasi och det börjar bli svårare att hitta på saker om mig själv nu...
14. Jag älskar att byta lakan till sängen.
15. Jag ska vara med världens bästa empix idag! ♥

La egentligen upp den idag 2010-12-29, men den hamnade här för den varit i utkast i två dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0