x-mas

Har haft en bra jul. Känns faktiskt fortfarande inte som jul. Jag menar, jag kunde somna igår utan att det knep i magen. Jag kastade mig inte ur sängen och rev runt bland julklapparna. Det enda jag har gjort idag är att rulla till farmor ätit rullat tillbaka hem och ätit ännu mer. Just nu buktar min mage ut och jag funderar faktiskt på om jag blivit gravid eller om något annat har hänt för den ser inte mänsklig ut längre!
Jag tänker inte rabbla upp alla mina julklappar, för ärligt talat så orkar jag inte det! Kan bara säga att mina föräldrar är helt freaking underbara ♥ som gav mig en systemkamera! Superduper nöjd.
Och nu blev texten kursiv.. fuck!
Aja, god jul på er alla! Min nya blogg öppnar på lite mer än en vecka!
För nu ska jag pressa in en massa juleskumm i micron, mummaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0