Fredag, Luleå

Sitter här nu och lyssnar på musik.
Ska strax följa med Emma och pappa till Luleå, dom ska klättra på hälsans hus och jag ska kolla på.
Sen ska vi väl ut och äta sushi tror jag att det var.
Idag var det skola, inget märkvärdigt, tycker inte om fredagar så mycket.
Eller dom är väl okej antar jag.
Igår hos tandläkaren tog jag en spruta, och nu har jag riktigt ont!
Och det ska inte göra ont, och det har typ gjort ont i 30 timmar nu.
Hoppas väl att det blir bättre, jag var också tydligen blå på kinden, greeat!

Nu orkar jag inte skriva, ska nog ta med mej en bok till Luleå.

Hejdå!

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep, I cannot dream tonight
I need somebody as always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0