Replay

Sitter och kollar på något pogram på trean tror jag faktiskt att det var.

Lyssnar också på gamla favorit sången yves larock - rise up.
Lyssnade på den mycket förra sommaren, det var som sagt min favorit sång.

Idag har jag försökt att hinna med mycket, och jag har redan gjort klart so läxan.
Eller okej då, jag har två frågor kvar som var ganska så svåra.
Jag vet vad det betyder osv men jag får inte in det i min skalle.
Imorgon är det feta plugg dagen!
Då ska jag plugga i ungefär 5 timmar, eftersom att 2 läxor ska in och sen har jag ett prov.
Sedan på fredag har jag engelska prov, känns bara som att glosorna ska in.
Annars känns det lugnt, men jag måste ju ändå läsa lite granna.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen ska jag sova tror jag.
Tyckte inte att det var så himla smart att somna sent igår, har kännt av det under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0