summer, summer where are you?

Har just städat klart mitt rum.
Så nu är det fint till helgen.
Har också ätit kvällsfika med min syster.

Vårat hur är iskallt, eller iskallt och iskallt. Det är bara så grymt kallt att man inte vill stiga upp på mornarna.
Och det är inte bara jag och Emma som har klagat över det.

Idag har det varit en enkel skoldag.
Har typ bara 5 lektioner idag, så det är inte så jobbigt.
Man överlever ju iaf 7 timmar i skolan, skulle aldrig palla en minut mer.
Det var inte heller någon träning idag, den vart inställd.
Så jag tog halv tre bussen hem sen såg jag lite filmer sen ha jag städat.

Ska troligtvis gå och lägga mej ganska tidigt idag ska i alla fall försöka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0