1, 2, 3, 4, 5, 6 cm

Har kommit fram till att jag ska klippa ungefär 6 cm utav mitt hår för att det ska vara lika långt som det är nu till skolavslutningen, dessutom så sliter färgningarna mycket på mitt hår.
Så mamma ska köpa någonting som kommer stärka mitt hår.
Det behövs!
Men jag vet inte om jag vill klippa mer ungefär så här;


                      eller

Fast jag skulle vilja ha lite längre hår.
Som i alla fall tar lite mer i axlarna.

Nu är jag hemma ifrån skolan, och jag är helt slut ska jag säga er.
Jag skulle kunnat sova på lektionerna.
Också blir jag övertrött och det leder till hyper och jag tror inte att Fanny uppskattar det alltid.
Haha!

Om ungefär en timma ska jag åka iväg på träning.
Skönt att få träna!
Senare ska jag hem och sova, och jag kommer inte att sova dåligt!

Nu ska jag kika på lite tränings kläder till i sommar :)
På onsdag ska jag och Cissi börja springa.
Roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0